[VXACE]Walka bez „atak”.

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

[VXACE]Walka bez „atak”.

Post autor: Witcherek01 »

Witam. Mam już opracowany we łbie system strzelanin w swoim GTA RPG, powiem tyle - opiera się na podstawowym systemie. Ale tu potrzebuję pomocy - muszę się pozbyć z tego podstawowego komendy „ataku”/„atakuj” czyli odpowiadającej za zwykły atak posiadaną bronią. Widziałem chyba coś takiego na ultimie ale teraz nie mogę znaleźć... (albo jestem ślepy).
Ktoś pomoże?
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VXACE]Walka bez „atak”.

Post autor: Dragon Kamillo »

Reptile mi podesłał, że to powinno rozwiązać sprawę:
Wystarczy wejść do edytora skryptów, odszukać Window_ActorCommand - odszukać linijkę 34 dodać # by było na zielono ( #add_attack_command )
Nie testowałem tego (staram się nie tykać fałiksów), ale powinno raczej działać.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: [VXACE]Walka bez „atak”.

Post autor: Witcherek01 »

Dzięki tobie i Reptile! Już sprawdzam.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
ODPOWIEDZ