Witam. Mam już opracowany we łbie system strzelanin w swoim GTA RPG, powiem tyle - opiera się na podstawowym systemie. Ale tu potrzebuję pomocy - muszę się pozbyć z tego podstawowego komendy „ataku”/„atakuj” czyli odpowiadającej za zwykły atak posiadaną bronią. Widziałem chyba coś takiego na ultimie ale teraz nie mogę znaleźć... (albo jestem ślepy).
Ktoś pomoże?
[VXACE]Walka bez „atak”.
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Witcherek01
- Posty: 102
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
- Lokalizacja: Nie zapraszam
- Kontakt:
[VXACE]Walka bez „atak”.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [VXACE]Walka bez „atak”.
Reptile mi podesłał, że to powinno rozwiązać sprawę:
Nie testowałem tego (staram się nie tykać fałiksów), ale powinno raczej działać.Wystarczy wejść do edytora skryptów, odszukać Window_ActorCommand - odszukać linijkę 34 dodać # by było na zielono ( #add_attack_command )
- Witcherek01
- Posty: 102
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
- Lokalizacja: Nie zapraszam
- Kontakt:
Re: [VXACE]Walka bez „atak”.
Dzięki tobie i Reptile! Już sprawdzam.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.