Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Motoki

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 3); GRMA Code-Off Edycja VI (zwycięstwo)
Posty: 108
Rejestracja: 12 gru 2010, 11:31

Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry

Post autor: Motoki »

Cześć,

chcę stworzyć interfejs, który będzie cały czas widoczny na ekranie, a także taki, który będzie uwzględniał ilość posiadanej przez gracza gotówki. W ciągu gry bohater zdobędzie kilka różnych i niezależnych źródeł dochodu, co spowoduje systematyczne dopływy pieniędzy. Ponieważ w dużej mierze wszystko ma się oprzeć o ekonomie, istotne jest aby osoba grająca mogła na bieżąco sprawdzać stan konta i nie wchodzić cały czas do menu (którego i tak planuje się pozbyć).

Szukałem już trochę w bazie gier dostępnej na TA i przyznam, że Komnata (http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&ti ... ew=screeny) jest najbliższa moim oczekiwaniom, z tym że:

1. nie mogę jej odpalić, bo instalator dobiega do 99% i się zawiesza;
2. wydaje mi się, że uwzględnia tylko małe kwoty, które na dodatek są zaokrąglone do 10.

Pytanie w związku z tym jest następujące: Czy RM(jakikolwiek) zrobiłby mi coś takiego z automatu, bez konieczności stworzenia miliona grafik z liczbami?

Pozdrawiam,
Motoki
I coming up only to show you wrong ...
Awatar użytkownika
Dakla
Posty: 25
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:39

Re: Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry

Post autor: Dakla »

Link do tematu: https://save-point.org/thread-321-page-2.html
Skrypt:
Spoiler:
Wklej pod main. Skrypt jest pod XP, ale nie napisałeś wersji makera. Ogólnie i tak pronuję zrobić na zdarzeniach, starczy 10 obrazków, ,,milion" to nie jest.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry

Post autor: Dragon Kamillo »

http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hpnm - to dla ogólnej zasady działania systemu + http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hudp - bo pierwsza porada ma krytyczne błędy, ale jest chyba bardziej zrozumiała, choć jak jesteś ogarnięty to powinna ci starczyć tylko ta druga.
ODPOWIEDZ