W mojej grze nie wciskasz jednego klawisza i bijesz stworka, tylko jedziesz cały czas [Z]+[X], [X]+[W], [X]+[C]. Jak kratos.
Jak jest stamina oczywiście. Klawisz [W] Jest od bronienia. Wystarczy sobie posprawdzać. To jest moja gierka, wymaga ultra wyobraźni. Grę dla siebie tworzyłem, normalnie. Jak ktoś naprawdę będzie chciał ją przejść, to zrobi to.
Asystentka spytała go o świadomość a on odp. że tylko otwierał oczy, więc tak naprawdę nie wiadomo czy był na tyle inteligentny by nam pomagać, wiemy tylko, że próbował się obudzić i rozwalić klosz. Aczkolwiek rozumiem że to zdanie faktycznie może wprowadzać w błąd. Planowałem zrobić spotkanie z projektem, który będzie nam pomagać przy pokonywaniu plansz - Wykorzystałem ten pomysł z inną postacią w dalszym etapie gry (Radio Tower). W każdym razie na początku się budzimy. Akurat się trafia, że jako gracz wcielasz się w ten projekt, wykazujesz jakąś tam swoją inteligencję.
(int = to jak sobie radzisz w trudnych sytuacjach).
Cała sytuacja jest wyjaśniona w jednym zdaniu przez doktora w drugiej cut-scence.
Doktor właśnie stwierdził że tylko tY jesteś kumaty, z wszystkich projektów.
Te projekty co idą na ciebie, to inspiracja z full metal alchemist. Możliwe, że dodam jakieś sprite dialogowe projektów, by ukazać ich autyzm.
https://www.youtube.com/watch?v=1is-x6XGjpo
Video jak przejść etap jeden na easy. Szkoda, że tę przerwę jak czekam na respawn projektów nie wykorzystałem, żeby zablokować skrzynką wejście do środka projektom. Na pełnej staminie bym zdążył. Jak nie chcesz zdechnąć, to jak tylko przejmiesz kontrolę nad projektem, idź postacią w górę, wtedy projekty się zablokują i będziesz mógł je zniszczyć psychiczną mocą na odległość. Musisz stanąć w odpowiednim miejscu np. jak na filmiku. Klawisz
i [<-], [->]. Trzeba to skumać Indywidualnie.
Najważniejsze jest to, by nie wpuścić dzikie projekty do środka, w którym startujesz, bo musisz dostać się do komputera, ściągnąć programator do save i programator exodusa stworzonego przez pr. janusa. Stronki pokazują się losowo, musisz trafić. Miało być ich więcej a są tylko 2 :) Jak rozruszasz postać (max staty/skille) to jazda się zaczyna, zwłaszcza jak wsiądziesz do pociągu. (Pociągu bele jakiego, nie dbaj o bagaż, nie dbaj o bilet. Ściskając w ręku, banknot zielony, patrzysz jak wszystko zostawiasz w tyle! hehe).
Filmiki jak przejść pierwszy poziom miasta:
https://www.youtube.com/watch?v=zZT_QkubA8U & https://www.youtube.com/watch?v=5FPZLAN3y_U
Tutaj może wystąpić problem, bo ciężko odkryć gdzie postawić wybuchową skrzynkę.
PSX. Animacja rozbijającego się kloszu jest najbrzydszą, jaką kiedykolwiek zrobiłem. Planowałem ją usunąć z gry, haha co za irytacja. Naprawdę wam się podoba? :0 Zobaczcie sobie lepiej mój przedostatni wpis w Mentalmetal, tam jest moc animacji.