Witamy serdecznie wszystkich, którzy tu zajrzeli.
Poszukujemy skryptu na ekran tytułowy składający się z trzech obrazków, w tym sensie, że polecenia tego ekranu są w postaci obrazków (nowa gra, wczytaj, wyjdź z tego syfu...).
Po dość długich poszukiwaniach i po paru dyskusjach z Vitoldem, który miał takowy skrypt ale przy produkcji Noire, które robił dość dawno i niestety skrypt padł ofiarą czystki Vitoldowskiej i wielkiego głodu na Dysku zwanego formatem, w końcu pytamy się was o to, czy ktokolwiek ma taki skrypt.
Pozdrawiamy, ku chwale ojczyzny, Wilczy Miot.
[VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Wilczy Miot
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 lip 2019, 12:11
- Ekhart
- Posty: 447
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy
https://forums.rpgmakerweb.com/index.ph ... 2-7.18984/
Coś w ten deseń będzie pasować? Ma trochę więcej opcji, niż same obrazki, ale powinien pasować do tego, czego potrzebujecie.
Ewentualnie można też użyć skrypt na pominięcie title i zrobić go jako event, z wyświetlaniem obrazków.
Coś w ten deseń będzie pasować? Ma trochę więcej opcji, niż same obrazki, ale powinien pasować do tego, czego potrzebujecie.
Ewentualnie można też użyć skrypt na pominięcie title i zrobić go jako event, z wyświetlaniem obrazków.
Kod: Zaznacz cały
#==============================================================================
# Skip Title Screen JV Master Script
#------------------------------------------------------------------------------
# Skip Title Screen, going to first game map.
#==============================================================================
#==============================================================================
# Scene Title
#==============================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
def start
SceneManager.clear
Graphics.freeze
DataManager.setup_new_game
$game_map.autoplay
SceneManager.goto(Scene_Map)
end
def terminate
SceneManager.snapshot_for_background
Graphics.fadeout(Graphics.frame_rate)
end
end
#==============================================================================
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
- Crashykk
- Posty: 724
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy
Nie lepiej zrobić swój własny title jak i tak będziecie robić na obrazkach?
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy
Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?
- Crashykk
- Posty: 724
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy
No skoro macie animację to rzeczywiście szkoda by było marnować.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2019, 09:19 przez Crashykk, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ekhart
- Posty: 447
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy
JestMcLaren pisze:Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.