Moja grafika growa

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Moja grafika growa

Post autor: Charlie Vermin »

Tilesety to mój ulubiony typ pixel artu. Zauważyłem, że nabyłem już dużo umiejętności od czasu takiego Mephimorphosis (którego chipset swoją drogą bazuje na moim pierwszym chipsecie z prawdziwego zdarzenia, poprzednie były zawsze w jakimś stopniu editami RTP).

Przy okazji robienia tego tilesetu zastosowałem:
― ręczny antialiasing, chociaż ten na platformach jakoś mi nie wyszedł
― zróżnicowanie kolorystyczne pierwszego planu i tła
― różnorodność pośród takich samych tilesów, czyli dwie wariacje platformy, wiele wariacji tła itd. na drugim obrazku trochę za dużo dałem wersji z detalami.

Większości z tych metod bardzo długo nie stosowałem i zacząłem dopiero niedawno.

ObrazekObrazekObrazek

Użyłem RM2k3 dla testu wizualnego, ale żeby wyszła z tego gra będę musiał znaleźć sobie inny silnik... więc na razie prezentuję grafikę.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Moja grafika growa

Post autor: BH Daimaouji »

Brawo, teraz wyobrażę sobie że chodzi się bohaterem w bieliźnie...................................epic
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Post autor: Charlie Vermin »

Ale że co?
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Moja grafika growa

Post autor: Rave »

Fajne, wygląda jak poziomy z megamana czy innego IWBTG. Osobiście z innych silników to polecam albo GDevelop (zalety: Robisz w eventach, podobnie jak w RM ale też nie jesteś ograniczony do jednego gatunku), GM albo jak chcesz zaszaleć to Unity (ale wtedy już kodzenie musisz mieć fest opanowane bo o ile nie chcesz wydawać setek $$$ to programowania wizualnego/eventów tam nie uświadczysz).
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Post autor: Charlie Vermin »

ObrazekObrazekObrazek
Możecie zgadnąć jaka gra jest tu rekonstruowana.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Post autor: Jazzwhisky »

Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Moja grafika growa

Post autor: GameBoy »

Wolf 3D?
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Moja grafika growa

Post autor: Rave »

Jazzwhisky pisze:Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)
Raycasting Game Maker?
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Post autor: Charlie Vermin »

Ja co prawda zajmuję się w tym projekcie tylko teksturami, ale jest to połączenie silnika Wolfensteina z RM2003 za pomocą DynRPG:
https://www.youtube.com/watch?v=NYvsD60rX9I

Raycasting Game Maker jest mocno ograniczony z tego co widzę. Teraz jak robię mody do Wolfensteina, to mam dostęp do kodu źródłowego i mogę korzystać z mocy programowania. Nie rozumiem jeszcze wszystkich fragmentów kodu ale i tak mam już niezłe możliwości i daje mi to poczucie mocy.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Post autor: Charlie Vermin »

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Post autor: Charlie Vermin »

Obrazek
Może coś z tego będzie.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Moja grafika growa

Post autor: BH Daimaouji »

Charlie Vermin pisze:Ale że co?
Nie nic, lubię pokazywać swoje ciało
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Post autor: Charlie Vermin »

Zrobiłem niedawno całkiem stylowy chipset (albo przynajmniej jego zalążek) i system:
Obrazek
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
ODPOWIEDZ