Graphic

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

@Crashykk poprawione ;)
Jeżeli chodzi o poświatę to zastanawiam się czy aby nie zrobić z niej animacji, co by raz świeciła mocniej a raz słabiej. Na pewno dorobię jarzące się oczy wilka na czerwono, być może wtedy efekt będzie zadowalający.
Dziękuję za opinie, są mile widziane ;)
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Crashykk »

Sama poswiata na oczach wilka czy napiscie "wczytaj" jest okej. Jakos tak ta za logiem nie pasuje mi do kolorystyki tla. Wydaje mi sie, ze zwykly ciemny cien bylby w tym przypadku lepszy.

Chociaz musialbym to zobaczyc, zeby stwierdzic czy o to mi chodzi. :roll:
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Hmm... może i masz rację. Moja koncepcja wyglądałoby jak choinka bożonarodzeniowa :) Spróbuję coś sklecić i wstawię jak najszybciej ;) Dzięki:)

Udało mi się zrobić coś takiego...

Obrazek

Bez tej czerwonej poświaty za logiem, jednak wygląda lepiej ;)
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Crashykk »

O i teraz serio to wyglada ladniej. :D
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Witam. Wilczy Miot poprosił mnie o małą zmianę przy ekranie głównym, dotyczącym tytułu gry, ''Kres Cechu''. Był on słabo wyraźny, nie czytelny. Postanowiłem zrobić małą korektę i wpadłem na pomysł, żeby zastosować ramkę w którą wpiszę omawiany tytuł. Pomysł zaczerpnięty został z dodatków do Wiedźmina 3 (Serce z Kamienia, Krew i Wino), który okazał się strzałem w dziesiątkę. Wykonałem jej rysunkowy odpowiednik i myślę, że jest dobry.

Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Crashykk »

Moim zdaniem poprzednia wersja była lepsza. Wystarczyło rozjaśnić napis. Tutaj "kres cechu" jest zbyt mały porównując go do napisu "wiedźmin" i wygląda to dziwnie. Ponadto sam napis wydaje się niepasujący do ramki, a sama ramka przez fakt bycia jednokolorowej wygląda biednie.

Ramki z dodatków W3 miały ładne tło, gradienty, przejścia. To wszystko do siebie pasowało. U ciebie wygląda jakby ktoś rzucił szary kolor i na to napisać z wordartu. Możesz to zrobić lepiej.

Obrazek


To mi zajęło 5 minut edytując tylko twoje zdjęcia:
Obrazek Obrazek

Ramka nadal wygląda ciulowo i pewnie będzie wyglądać, bo rodzielczość Title nie pozwala na zbyt duże pole manewru.

Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

@Crashykk widzę, że masz talent, myślałem o rozjaśnieniu napisu ale pominąłem ten pomysł, bardzo mi się podoba ramka, którą zedytowałeś, nie mniej jednak Wilczy Miot przyjął ten projekt jako słuszny swojej wizji, w grze nie będzie prześwitujących ramek w menu więc ten pomysł odpada, ale muszę przyznać, że naprawdę mi się podoba ;) Doceniam to, że w końcu ktoś interesuje się moim tematem i dzieli się ze mną swoim uwagami ;) Mam nadzieję, że to nie jest spowodowane dziecinnymi przepychankami się na Discordzie jakie miały miejsce kilka dni temu i nie jest to pewnego rodzaju wytykanie mi błędów, żeby pokazać, że jest się lepszym. Jeżeli o to chodzi... to jestem mizernym grafikiem i robię to z czystej przyjemności nie zawodowo. Po prostu jestem amatorem.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Crashykk »

Piszę co myślę, bo widziałem, że chłopaki podchodzą do tego poważnie, więc po prostu chciałem pomóc, żeby projekt wypadł jak najlepiej.
Nie mam najmniejszego zamiaru wytykać Ci błędów tylko po to, żeby coś wytknąć, bo sam za wiele nie potrafię.
w grze nie będzie prześwitujących ramek w menu więc ten pomysł odpada
Moja ramka nie jest prześwitująca. Tak tylko dodam. ;v
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

@Crashykk jeżeli chciałbyś po prostu pomóc, żeby projekt wypadł jak najlepiej to przyłącz się do Wilczego Miotu ;) Jako gość, dużo nie oczekują ;)
A widzę, po Twoich grach i sukcesach, że wiele potrafisz więc fajnie by było gdybyś został ich ''konsultantem'' ;) Ale wybór należy do Ciebie ;)
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Crashykk »

Nie chcę offtopować, więc napiszę krótko.
Przy ostatniej próbie konsultacji zostałem nazwany toksycznym, bo stwierdziłem, iż lepiej będzie użyć ogarniętego turowego systemu, niż gotowca ABS, który nijak nie będzie dawał fanu. Oni chyba nie chcą mojej opinii. :roll:
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Witcherek01 »

@Crashykk cześć! Twoja wersja ramki jest... Fenomenalna! W imieniu całej grupy - Zezwolisz na użycie jej w grze? Title McLarena i twoja ramka razem wyglądają świetnie!
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Crashykk »

Ten title jest tylko poglądowy. Przez fakt, iż całość wycinałem z gotowej grafiki (nie posiadałem czcionki, czystego tła itd) to jest on w jakości tosterowej, dlatego nie pozwalam na użycie, gdyż podpisanie się pod czymś takim i stwierdzenie, że to gotowa praca to dla mnie ujma.

Poza tym nie chcę się wpychać w pracę McLarena. :roll:
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Crashykk dziękuję jesteś wporzo.
Witcherek01... brak mi słów.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Graphic

Post autor: Witcherek01 »

Dobrze rozumiem. Zbyt spore uniesienie bo po prostu spodobała mi się ramka. Macie racje. Wracając do systemu walki i zawziętej dyskusji na discordzie - Przyjąłem rady odnośnie tej sprawy i działamy nad ulepszeniem ABS dodając różne mechaniki np. Uniki. Przepraszam obu za za mocne uniesienie - cofam to.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Kiedy robię dla kogoś grafikę i tu publikuję, pierwsze co osoba ta pisze w temacie, że dziękuje, że się podoba itd. Co sprawia mi to dużo satysfakcji i zadowolenia z tego co wykonałem i jest to dla mnie bardziej cenne niż jakikolwiek pieniądz. A tu teraz dostałem przysłowiowego plaska w ryj od Witcherka01... pierwszym jego postem było to co przeczytaliście... ugodziło mnie to... Dlatego drogi Witcherek01, poprawię tobie tą ramkę na wzór pomysłu kolegi z forum i tak jak pisałem dostaniesz to co obiecałem oraz chary tylko do użytku w tej jednej grze. Mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie nauczka na przyszłość i wyciągniesz z tego konsekwencję.

Temat dotyczy oryginalnych prac jednego autora, bez offtopicu, please.
ODPOWIEDZ