Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Moderator: Yoroiookami

Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Kitabake »

Dobra już mi działa. Pewnie jakiś net error po mojej stronie.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Sefiro

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo); Konrad Championship I (miejsce 2)
Posty: 93
Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Sefiro »

Pozwolę sobie skomentować "kilka" gier:

Bajka - Początek zapowiadał się dobrze, klimat i scenki były fajne.
Potem zaczęły się cięcia, nagłe przeskoki w czasie i całą narrację szlag trafił.

Ballum - Ciekawe intro, ale później już gorzej. Dziwny i niezrozumiały ABS i Game Over po 2 minutach gry.

Enemy_State - Gra nie zdarzyła się dobrze zacząć, a już się skończyła. Szkoda, bo fajny pomysł.

Ezechiel Jones i klątwa czarnej świni - Przyjemna gra, ale za bardzo stara się być Kablem.
Pod koniec to się zmienia i jest dużo lepiej. No i końcówka może zaskoczyć.

Fortune 47 - Naprawdę szkoda mi tej gry, bo wszystko tam jest dobre... oprócz walk. Walka tam to jakaś masakra.
Buguje nawet wersja poprawiona :( Gdyby tylko zmienić system walki na jakiś inny...

Gang Szlam - Ta muzyka z peerelowskich seriali i klimat mnie rozwala xD

Magu i Czachor - Ciekawy pomysł z tym szkieletem i magiem, no ale humor… ekhem, dość kontrowersyjny :P

Pig Heist - Gra już w pierwszych sekundach sugeruje, spod czyjej ręki wyszła. Jeszcze te scenowe grafik z postaciami z forum.
Moim zdaniem, wrzucanie czegoś takiego do konkursowej gry jest nie fair. Miało być anonimowo.

Świnie w kosmosie - Walki mogłyby być bardziej angażujące, no i przydałaby się jakaś mini-gierka czy coś, bo tak to gra jest bardzo liniowa.

Slime Wars -
Karcianki nigdy nie były moją mocną stroną. Już w samym tutorialu można zgłupieć od tych wszystkich zasad i cyferek. No ale szacun za pomysł i grafiki.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Witcherek01 »

Ale w większości się zgadzam z tym że Slime Wars osobiście skumałem i mi się podobało.

Chciałbym tutaj przeprosić wszystkich za to że moja gra nie jest "anonimowa" ale - anonimowość mnie nie kręci i zasady z tym były niejasne.

Pozdrawiam ;)
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
Revlis

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 2); Konrad Championship I (wyróżnienie)
Posty: 151
Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
Lokalizacja: Kraina RM

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Revlis »

Większość osób zna moją kreskę więc w moim przypadku anonimowość nie miałaby sensu.
Jeśli ktoś czuje się przez to wielce urażony, to już jego sprawa.
https://i.imgur.com/YV2qRz2.png
Revlis to śmierdzący leń.
Zbija bąki cały dzień.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Witcherek01 »

Mam wiadomość do organizatorów.
Bardziej rady do następnej edycji.
Mianowicie:
1.Następnym razem przygotujcie 1 temat i mały zarysik fabuły i każdy ma go zainterpretować na swój sposób ale pozostając przy wstępnym zarysie.
2.Zasady ustalcie na samym początku i jak anonimowo to podkreślcie to jako ważnĄ informację.
3.Tematy zaprezentujcie od początku - każdy zdecyduje czy to jego bajka czy też nie i nie ma sensu się zgłaszać.
4.Ewentualność: Ustalcie paczkę grafik z których należy korzystać, ominie to rozpoznanie twórców po grafikach. Np. Autora "Bajki" rozpoznałem po samym screenie a był to mój dobry kumpel.
5.Bądźcie na ten konkurs gotowi i przygotowani w full aby go nie schrzanić.

Uważam że ten konkurs był małą nauką dla każdego (dla mnie na pewno) i dla organizatorów i uczestników i było to na swój sposób dobre.

Pozdrawiam.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: McLaren »

@Sefiro Dzięki za świetne i krótkie komentarze na temat każdej z gier :)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: GameBoy »

To ja też dam małe podsumowanie:

Assasin's Creed - Blades of the Future - bardzo fajny dubbing i prosta mechanika wspinaczki. Wkurzyły mnie natomiast niezbalansowane walki, w których nieraz ginąłem nie mając jakiegokolwiek wpływu na ich wynik, bo postać po prostu nie trafiała (oj, będzie się to przewijać często w tym poście xd). Nawiązanie do tematu byleby było.

Bajka - podobały mi się te przeskoki w czasie w intro, zwłaszcza jak bracia na końcu zostali wąsaczami. Użycie gotowego ABSa to był raczej kiepski pomysł, zwłaszcza, że znów brakowało balansu. W jednym momencie dostałem do drużyny NPCów i bardziej się opłacało grać taką losową postacią, która unikała dosłownie wszystkich ciosów przeciwników niż głównym bohaterem który dostawał każdym atakiem. xd
Czy jedynym nawiązaniem do tematu było to, że dziadek opowiadał bajkę o świnkach na początku?

Bellum - nie zagrałem przez brak pliku DLL, a w RMXP wystarczy dodać ten plik do folderu z plikiem exe. :(

Enemy_State - fajny pomysł i wykonanie, ale gra jest tak króciutka, że ciężko coś więcej o tym napisać.

Ezechiel Jones i klątwa czarnej świni - bardzo fajne intro ze zdjęciami. Humor nie do końca do mnie trafił. Znów niezbalansowane walki gdzie postać nie trafia zbyt często. :(

Fortune 47 - podobnie jak w Bellum - brak pliku DLL. :(

Gang Szlam - najlepsza muzyka ze wszystkich gier. Nie potrafiłem włamać się do sejfu, bo podobno trzeba było klikać po losowych biurkach mimo, że reszta przedmiotów jak apteczka czy łom (?) leżały na widoku. :/

Kejk Story - idę sobie, wpada losowa walka. Przeciwnicy na starcie zabierają jednej postaci 25% życia. Atakuję, nie trafiam. Rzucam czar uderzający przeciwnika 4 razy - żadne uderzenie nie trafia. Przeciwnicy atakują, jedna postać ginie. Drugiej po walce zostaje połowa HP.
Zaglądam do ekwipunku - brak przedmiotów wskrzeszających. No chyba jakiś żart. :|

Magu i Czachor - nie, nie i jeszcze raz nie.

Pig Heist - ciekawy pomysł i wykonanie. Przydałby się tylko jakiś sposób na lepsze unikanie goniącego nas przeciwnika.

Slime Wars - na początku zasady karcianki wydawały mi się skomplikowane, ale ostatecznie było to do ogarnięcia. Najlepsza mechanika w całym konkursie.

Świnie w kosmosie - przyjemna i zabawna gra, aczkolwiek w jednym momencie robi się mroczno. W końcu jRPGowy system walki gdzie postacie trafiają. xd

Trzy małe świnki - najbardziej wyróżniająca się gra i chyba najbardziej dopracowana. Podoba mi się, że można pokazywać znalezione przedmioty postaciom by porozmawiać na dany temat.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: McLaren »

Moje opinie:

Assasin's Creed - Blades of the Future - Tak jak GameBoy napisał powyżej, dubbing jest bardzo dobry. Sam pomysł na zrobienie Assasyna uważam za mało kreatywny, może dlatego, że nie przepadam za tą grą.

Bajka - Niesamowita bajka! :)

Bellum - Wielki plus za muzykę z jednej z moich ulubionych gier :) Ogólnie podczas grania w mieście czułem się zagubiony, nie wiedziałem gdzie iść...
Intro jest niesamowite.

Enemy_State - Świetne wykonanie gry.

Ezechiel Jones i klątwa czarnej świni - Trochę przypomina mi grę Kable przez latające emotki. Grafika gry bardzo przyjemna dla oka.

Fortune 47 - Podczas grania poczułem Perfect World co mnie ucieszyło jednak czar szybko prysł z ''kulami ołowiu''.

Gang Szlam - Gra warta uwagi :) Autor postarał się by gracze mogli odczuć ducha PRL'u w dużej mierze poprzez muzykę oraz dziury w drogach ;)

Świnie w kosmosie - Intro fantastyczne, przez co zawiodłem się podczas grania... myślałem, że będziemy pilotować statek kosmiczny i napierdzielać w wrogie jednostki. Sama gra nie jest najgorsza ma to coś ;)

Magu i Czachor - Z początku odpychało mnie pierdzenie w grze... ale jakoś się przemogłem by dać tej grze szansę i nie zawiodłem się. Gra w zależności od humoru bawi bądź brzydzi. Mi osobiście podoba się pomysł. Lecz drogi autorze... ortografia...

Pig Heist - Domyślam się kto zrobił tą grę. Grafika ładna lecz bolą mnie oczy gdy na nią patrzę... może to ze zmęczenia. Nie mniej jednak pomysł świetny, rozgrywka również, czuć presję czasu i strach przed tym wyskakującym znienacka ''ludzikiem''.

Trzy małe świnki - Co tu dużo pisać, ta gra znajduje się w czołówce na, którą oddam głos ;)

Slime Wars -Nie przepadam za kartami, wyjątkiem jest gra Revlis'a ;)

Kejk Story - Takie... najzwyklejsze, co nie oznacza, że złe. Gra dobrze wykonana.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Adrap »

Miałem napisaną recenzję o każdej grze, ale tsukuru się skrashowało i usunęło mi wiadomość, to napiszę co najważniejszego do powiedzenia:

Assasin's Creed - Blades of the Future, Bajka, Bellum, Kejk Story - we wszystkich 4 zabrakło mi nawiązania do tematu i brakowało porządnego systemu walki, jak i narracji, Asasyn miał nienajgorszy dubbing, a Bellum intro, Kejk story starało się być też logiczną gierką, ale wysiadłem przed zagadkami (za którymi i tak nie przepadam).

Enemy_State - Rozczarowuje, najpierw rzuca fajny czar na gracza potem się kończy.

Ezechiel - nigdy nie przepadałem za *śmiesznymi* scenówkami, lubiłem w nich niektóre minigierki, a tu było takich jak na lekarstwo. Zdecydowanie wolałbym dopracowane walki z bossem zamiast spamu tych emotek, z którymi walczy się na enter i nic nie wnoszą do gry praktycznie.

Fortune - Najmniej doceniona. Mi nie przeszkadzała aż ta walka, czasem się buguje, a okienko czasowe w którym mamy wystrzelić jest dość małe, ale chyba wolę to niż kompletne RNG w innych grach xd. Cyberpunkowy klimat, dużo pobocznej wartości, ciekawa mechanika hakowania. Zagrałbym w wersję z bardziej klarowną walką i dopicowaną historią.

Gang Szlam - Nie za bardzo kupuję klimaty PRLu, za młody chyba jestem, po za tym utknąłem na poziomie nie dla daltonistów ._.

Magu i Czachor - Gra Magu i Czachor to krótka przygoda czarnoksiężnika, pełna niezabawnych epizodów i jednodwuznacznych scen.

Pig Heist - Ciężko mi coś o tym projekcie powiedzieć. Ciężko mi było uciec przed Revlisem, przeklikałem tyle ile zdążyłem, nie skumałem minigierki z pianinem i nie uzbierałem 3 świnek. Jakiś gnom mi na koniec wyskoczył i śmiał się ze mnie :?

Slime Wars - Zagrałem we wszystkie poziomy, brakowało mi bardziej zaawansowanego AI i ciekawszych umiejętności świnek. Tak to bardzo spoko. Plusik za grafiki. :wink:

Świnie w kosmosie - Hell yea! Projekt idealnie wpisujący się w ideę konkursu. I do tego zaśmiałem się nawet przy jednym żarcie! Szkoda, że system walki kuleje, ale chociaż nie było frustracji bo był przegięty w tę mniej frustrującą stronę. Ale miałem nadzieję na shootera.

Trzy małe świnki - Też się fajnie wpisuje. Jak wspomniałem wyżej nie przepadam za zagadkami i te grafiki raczej do siebie kolorystycznie nie pasują (moje daltonistyczne oczy cierpiały). Za to kilka zakończeń i fajne systemy robią robotę.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Surusek
Posty: 87
Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Surusek »

Twórca Fortune 47 poprawił nieco walki, teraz powinny być bardziej grywalne.
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs

Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Kryzz333 »

Zagrałem w część gier:

Enemy_State: Szkoda, że ta gra to w zasadzie koncept. Grafika i muzyka są monotonne i nużące. Pomysł na świat jest dość oryginalny, ale chyba lepiej by było jakby zmniejszyć ilość motywów w tej kombinacji. Niektóre decyzje odnośnie designu są dziwne. Np. po co postaciom trzy rodzaje broni z których tylko jeden warto używać? Wybory dialogowe też są w zasadzie bez znaczenia. Początkowe tworzenie postaci ciekawie się zapowiada, ale w sumie trochę to znika skoro i tak trafiamy do zbalansowanej drużyny. No i oczywiście gra kończy się po dwóch walkach (zawiodłem się, że nie ma chociaż bossa), a potem kończy się ścianą tekstu.

Pig Heist: Dość przyjemna gra, timer trochę zabija cieszenie się tekstami bohatera, ale jest fajnie. Przyśpieszenie ruchów nawet utrudnia grę. Karty jak zwykle super, chyba pojawiają się tutaj te dotychczas nie pokazane?

Trzy Małe Świtnki: Bardzo dobra gra. Tempo chodzenia mi nie przeszkadza, nawet jest w porządku - klimat jest dużą zaletą te gry. Motyw świń świetnie się sprawdza, dodaje fajnego surrealizmu, przynajmniej na początku. Szkoda, że ostatecznie zakończenia odkrywa się prawie po omacku, ale i tak wielki plus za początek gry.

Slime Wars: Świetna gra. Nauczenie się mechanik zajmuje tylko chwilę i są dość głębokie jak na tak krótką grę. Z marszu wciągnęło mnie w kilka rund przeciwko Dużej Świni i bardzo dobrze się bawiłem (choć w połowie rund przegrałem, a wygrać byłem w stanie tylko na punktację). Stosowanie taktyki działa (choć być może gra jest ciut za losowa), a sytuacja potrafi dynamicznie
zmienić się, wymuszając zmianę planów. Cieszy też duża różnorodność kart. Przez pierwsze dwie rozgrywki chyba wszystkich się nie zobaczy. Grafika jest funkcjonalna i dość zabawna. Gra ma kilka potknięć, które są raczej nieznaczące. Tylko niektóre opisy kart mogłyby być bardziej łopatologiczne. Balans niektórych rzeczy pewnie też mógłby być lepszy. AI jest ok - i tak mechaniki koncentrują się na naszym stylu gry.
Podsumowując, gra jest warta zagrania, nawet jeśli nie jesteś fanem karcianek (zresztą raczej ta gra to strategia z kartami, nie karcianka...). Na pewno wrócę kiedyś do niej, bo potrafi uzależnić jak Śluzen.



A Gang Szlam i Świnie w Kosmosie widziałem jak były przechodzone na streamie.
Generalnie podobały mi się, ale w sumie szkoda, że widziałem wszystko na filmiku.
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 76
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Keibi »

Pozwolę sobie powiedzieć coś na temat gier konkursowych :) Grałem w ich pierwsze wersje, toteż niestety, ale nie wziąłem przy ocenianiu pod uwagę poprawek, które być może naprawiły najbardziej palące problemy, na jakie się natknąłem :/

Assasin's Creed Blades of the Future - w tą grę gra się całkiem fajnie, skakanie po budynkach jest ciekawym pomysłem, a użycie dubbingu jeszcze bardziej pozwala się wczuć w odgrywaną postać. Szkoda tylko, że autor wolał skupić się na dubbingu, niż na porządnym dopieszczeniu tytułu, by był grywalny od samego początku. Prócz tego mi przeszkadzało to, że w grze znalazłem niewiele powiązań z zadanymi tematami. W walce denerwowało mnie najbardziej to, że komunikaty dotyczące bohatera są w wersji żeńskiej, podczas gdy bohater jest mężczyzną. Na dodatek autor jawnie na samym początku się podpisał, co odebrało przyjemność ze zgadywania, kto jest autorem danej produkcji...

Bajka - dlaczego, by czytanie dialogów było znośne w tej grze, to trzeba ręcznie wgrać czcionkę, skoro autor mógł to z łatwością zrobić poprzez dodanie folderu Fonts w folderze z grą i tam wrzucić czcionkę? Prócz tego mam wrażenie, że poza wspomnieniem trzech tematów w jednym zdaniu, gra całkowicie odbiega od zadanych przez organizatorów tematów :/

Bellum - nie mogłem uruchomić tej gry z powodu braku odpowiedniego pliku dll. Z tego, co widziałem na streamie, gra raczej nie jest na tematy zadane przez organizatorów...

Enemy_State - ukończyłem tą grę. Grało mi się dość przyjemnie, aczkolwiek według mnie akcja gry się skończyła, zanim zdążyła się zacząć... Szkoda także, że autor się podpisał mimo tego, że jednym z założeń tego konkursu była anonimowość...

Ezechiel Jones i klątwa czarnej świni - grało mi się w to naprawdę przyjemnie, i to mimo faktu, że nie ukończyłem gry przez problemy techniczne. Jedna z lepszych gier, które wysłano na ten konkurs :)

FORTUNE 47 - ciężko mi cokolwiek powiedzieć o tej grze, gdyż zatrzymałem się na etapie, gdzie strzela się do wrogów w bocznej uliczce.

Gang Szlam - kolejna warta zagrania gra wykonana na ten konkurs. Najbardziej mi się w niej podobał klimat dawnych, słusznie minionych czasów :P Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić, to zadania niezbyt dostosowane do limitu czasowego przewidzianego na ich wykonanie, przez co zdarzało mi się powtarzać początkowe etapy po 2-3 razy...

Kejk Story - gra w porządku, choć zraziły mnie nieco błędy ortograficzne w wypowiedziach bohaterów. Jeśli chodzi o oprawę graficzną, to taka trochę nijaka w porównaniu z innymi grami z tego konkursu - może to przez wyraźnie dominujące grafiki z RTP...

Mag i Czachor - tej gry to szkoda nawet komentować. Gdyby chociaż trochę była związana z tematami zadanymi przez organizatorów...

Pig Heist - jedna z lepszych i bardziej dopracowanych gier. Ciekawym rozwiązaniem jest widok z lotu ptaka, różny od tych, które są w pozostałych grach konkursowych. Bardzo fajne są też dość płynne przejścia między mapami sprawiające wrażenie, że wszystkie pomieszczenia to tak naprawdę jedna mapa :) Jedynie żałuję, że nie udało mi się ukończyć gry przed upłynięciem czasu przewidzianego przez autora :(

Slime Wars - karcianka to ciekawy pomysł na grę konkursową, choć ja osobiście nie przepadam za tego typu grami :/ Ale mimo to moim zdaniem warto w tą grę zagrać :)

Świnie w Kosmosie - bardzo dobra i dopracowana gra. Fajna też jest końcówka, która nie kończy historii, a daje nadzieję na sequel :)

Trzy Małe Świnki - moim zdaniem najlepsza z zaprezentowanych gier. Ciekawa opowieść, dopracowana mechanika, piękne grafiki - jednym słowem ideał gry powiązanej z tematami konkursowymi :)
Awatar użytkownika
MrAdamskyy
Posty: 40
Rejestracja: 09 sty 2016, 15:05

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: MrAdamskyy »

Niestety, sam nie zdołałem nic wydać, ale za to bardzo chętnie zabrałem się do oceny :-D Slime Wars i Trzy małe świnki najbardziej przypadły mi do gustu. Natomiast, niektóre gry, których nazw nawet nie chcę wymówić, były tak chamsko dopasowane do konkursu, że aż boli. Niechętne wspomnienie o trzech świnkach, czy nazwanie gangu Gangiem Szlam jest sporym naciągnięciem zasad. Widać, że te gry były w produkcji już od dawna :?
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Konrad Championship - głosowanie i wyniki!

Post autor: Soul »

Nie będę się rozpisywał odnośnie poszczególnych gier, ale chciałem po prostu wtrącić swoje przemyślenia na temat ogółu. Wg. mnie używanie jrpgowego, postawowego systemu walki na konkursowy, krótki projekt troche mija się z celem. 30 minut to nie czas, w którym można wprowadzić ambitne, ciekawe mechaniki do tego systemu. Kombinowanie z buildami/itemami/umiejętnościami też odpada przez długość i rozmiar projektów, więc te walki są bardzo płytkie. I nie dają satysfakcji. Chodzi bardziej o przeklikanie ich.

Też niektórzy narzekali na to, że tematy są zbyt szczegółowe i powinny być bardziej ogólne. Według mnie mogłby być jeszcze bardziej szczegółowe. Zobaczcie jak dużo gier praktycznie wymija te tematy, a temat o gangu "Szlam", przez to że jest to nazwa własna mógłbyć zinterpretowany na nieskończononą ilość sposobów. Nawet nie nawiązując w ogóle do szlamu/slajmów XD
Awatar użytkownika
Surusek
Posty: 87
Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Konrad Championship - wyniki!

Post autor: Surusek »

Obrazek
Obrazek Zwycięzcy Obrazek

Trzy Małe Świnki autorstwa Soula
Pig Heist autorstwa Revlisa



Wyniki Głosowania Publiczności:
Spoiler:

Podsumowanie:
Spoiler:
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs

Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Zablokowany