Treuga Dei: Pokój Boży
: 09 gru 2007, 20:39
RM: 2003
Rodzaj: Turowa strategia ekonomiczna z elementami RPG, jakkolwiek by to zabrzmialo.
Treuga Dei to taki mały projekcik, który zaczalem robic po grze w starocie - Lords of Realms i Dark Emperor (ta druga na komore). Zalozenia sa dosc proste - wybierasz jednego z 3 wladcow (kazdy ma inne warunki startowe) i przez 50 dni musisz tak rozbudowac fortyfikacje i armie, by odeprzec atak Mongolow nadciagajacych ze Wschodu. Wszystko wiec zalezy od tego, w jakiej kolejnosci i stopniu rozwijane beda budynki oraz wojsko.
Urozmaiceniem i zacheta do dluzszego zostania przy grze bedzie ogromna ilosc losowych zdarzen - od rabunku czesci zapasow ze spichlerza i migracji ludnosci, poprzez przybycie grupy kuglarskiej lub odnalezienie ukrytej powinicy, az po pojawienie sie legendarnych bohaterow i atak mistycznych stworzen, ktore podrozuja wraz z mongolska armia.
Elementy strategiczne i RPG bedzie mozna znalezc wlasnie w tych losowych zdarzeniach. Nalezy tez pamietac, ze bedac wladca posiadasz okreslona popularnosc. Operujac racjami zywieniowymi i podatkami mozesz sprawic, ze ludzie cie albo pokochaja, albo znienawidza. A bunt przed atakiem nieprzyjaciela to najgorsza rzecz, ktora moze przytrafic sie mlodemu monarsze...
Screeny:
Rodzaj: Turowa strategia ekonomiczna z elementami RPG, jakkolwiek by to zabrzmialo.
Treuga Dei to taki mały projekcik, który zaczalem robic po grze w starocie - Lords of Realms i Dark Emperor (ta druga na komore). Zalozenia sa dosc proste - wybierasz jednego z 3 wladcow (kazdy ma inne warunki startowe) i przez 50 dni musisz tak rozbudowac fortyfikacje i armie, by odeprzec atak Mongolow nadciagajacych ze Wschodu. Wszystko wiec zalezy od tego, w jakiej kolejnosci i stopniu rozwijane beda budynki oraz wojsko.
Urozmaiceniem i zacheta do dluzszego zostania przy grze bedzie ogromna ilosc losowych zdarzen - od rabunku czesci zapasow ze spichlerza i migracji ludnosci, poprzez przybycie grupy kuglarskiej lub odnalezienie ukrytej powinicy, az po pojawienie sie legendarnych bohaterow i atak mistycznych stworzen, ktore podrozuja wraz z mongolska armia.
Elementy strategiczne i RPG bedzie mozna znalezc wlasnie w tych losowych zdarzeniach. Nalezy tez pamietac, ze bedac wladca posiadasz okreslona popularnosc. Operujac racjami zywieniowymi i podatkami mozesz sprawic, ze ludzie cie albo pokochaja, albo znienawidza. A bunt przed atakiem nieprzyjaciela to najgorsza rzecz, ktora moze przytrafic sie mlodemu monarsze...
Screeny: