Sezon VI - kolejka 2

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 20 sie 2020, 00:27

Map001
2
1%
Map002
7
5%
Map003
4
3%
Map004
10
7%
Map005
13
9%
Map006
10
7%
Map007
7
5%
Map008
1
1%
Map009
5
3%
Map010
13
9%
Map011
1
1%
Map012
6
4%
Map013
3
2%
Map014
8
6%
Map015
2
1%
Map016
5
3%
Map017
5
3%
Map018
5
3%
Map019
12
8%
Map020
16
11%
Map021
10
7%
 
Liczba głosów: 145
Awatar użytkownika
Stanior
Posty: 298
Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Stanior »

Dawaj Prometherion! Zrób na szybką mapkę taką jaką podpowiada Ci serce :D
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)

18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Prometherion »

Zacząłem robić i z pewnością oddam, ale to będzie praca na zupełny rympał bez pomysłu. Może przebije nawet moją najgorszą mapkę pinballową. Tym razem to ja Wam kaszankę zaserwuję :D
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Kitabake »

Nie ma to jak RTP-y ;-)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Dante
Posty: 3
Rejestracja: 03 sie 2020, 11:46

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Dante »

Uff, też wysłałem ;d
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Prometherion »

Nigdy wcześniej robienie mapki nie było dla mnie tak męczącym doświadczeniem jak dziś, skisnę zaraz :D Ale kupa wyszła. Zero pomysłu i na odwal się.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: GameBoy »

Pewnie i tak będzie podium chociaż. :v

Ja mam nadzieję, że chociaż jeden głos dostanę.
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: lorak »

Uff, wysłane. Jestem ciekaw co tam przygotowaliście :>
Awatar użytkownika
Stanior
Posty: 298
Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Stanior »

Ależ emocje 😃 już tylko godzinach dzieli nas od prezentacji mapek drugiej kolejki Ligi Mappetów!
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)

18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Jazzwhisky »

Powracamy! Tym razem aż 21 map, zasady głosowania poniżej, zapraszam do oddawania głosów i komentarzy. :)
Jazzwhisky pisze:
06 sie 2020, 13:36
Głosowanie
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w temacie
- zwykła ankieta z PIĘCIOMA opcjami wyboru
- w głosowaniu mogą brać udział wszyscy uczestnicy rywalizacji oraz użytkownicy zarejestrowani przed startem kolejki i z co najmniej trzema postami na koncie - ew. głosy innych użytkowników będą anulowane
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace, nie ujawniamy autorów poszczególnych map
- szczególna uwaga, głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów oraz autorstwem prac eliminują z rywalizacji w danej kolejce (0 pkt), proszę o ostrożność, wyjątków od zasady nie będzie!

Punkty
- Punkty rozdawane są wg zasady: 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie) - 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt, (16+15+14)/3=15), następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt).
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej liczbę pkt równą 1 plus połowa uzyskanych głosów. Wszelkie poprawki dokonywane są po obliczeniach przedstawionych wcześniej.
- Oprócz liczby pkt, do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)
Map001
Obrazek

Map002
Obrazek

Map003
Obrazek

Map004
Obrazek

Map005
Obrazek

Map006
Obrazek

Map007
Obrazek

Map008
Obrazek

Map009
Obrazek

Map010
Obrazek

Map011
Obrazek

Map012
Obrazek

Map013
Obrazek

Map014
Obrazek

Map015
Obrazek

Map016
Obrazek

Map017
Obrazek

Map018
Obrazek

Map019
Obrazek

Map020
Obrazek

Map021
Obrazek
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Yoroiookami »

Kiedy zobaczyłem te wszystkie mapki to aż się uśmiechnąłem. Pełno ciekawych pomysłów - na wielu mapkach widać jakieś fajne historyjki, a niektóre elementy tilesetu zostały wykorzystane w ciekawy sposób. Wątpię żebym zajął wysokie miejsce w tej kolejce, bo wszystkie mapy są naprawdę ładne. :L
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Stanior
Posty: 298
Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Stanior »

Mapa 1 - bardzo przygodowe skojarzenia, natomiast trochę zbyt "brązowa"

Mapa 2 - dynamiczna, kojarzy mi się z pojedynkami w kultowej serii Power Rangers

Mapa 3 - wygląda niemal jak obraz, nadałbym tytuł "Deszcz krystalicznych gwiazd". Ma coś w sobie

Mapa 4 - trochę Muminki trochę Dzieci z Bullerbyn w formacie rpgmaker, urocza

Mapa 5 - klimatyczna, mroczna, wielopoziomowa

Mapa 6 - urocza, skojarzenia z filmem animowanym "Odlot", starszy Pan odwiedza swoją miłość... :(

Mapa 7 - jaskinia z legendarnej gry Islander z Nesa

Mapa 8 - Bane i Pingwin odwiedzają jaskinie Batmana, Joker planuje coś niecnego, ale komisarz Gordon wali z pomocą

Mapa 9 - hrabia Drakula i jego ofiara. Klimatyczna

Mapa 10 - Nienawistna Ósemka Quentina Tarantino

Mapa 11 - mega skojarzenia z jakąś gra na PC z wczesnych lat 90 ale tytuł uciekł, piękne kolory

Mapa 12 - ratowanie Espera w FFVI

Mapa 13 - Alicja w Krainie Czarów ( to by tłumaczyło liczb pół na szachownicy)

Mapa 14 - Welcome to Jurassic Park wybieg T-rexa

Mapa 15 - za dużo tej lawy, ale ogromny plus za tą zakapturzoną postać... Może ta lawa to Styks, a ta postać to Charon?

Mapa 16 - impreza w piekle, surrealistyczna

Mapa 17 - mega pomysł nawiązania do kultowych platformówek

Mapa 18 - Niebo...

Mapa 19 - Flight of Amazon Queen w wersji RPG maker

Mapa 20 - najlepsza mapa z całego zestawienia, przepiękna

Mapa 21 - znane produkcję mogłyby się poszczycić taką mapa.
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)

18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Adrap »

Fajnie, że tak dużo map się pojawiło. Mimo dość trudnego zadania wyszły nawet ciekawe mapki. Na części widzę, że jest nawalone różnego dziadostwa, to teraz od razu piszę, żeby się przy co drugiej nie powtarzać. Odpalamy Queen na słuchawkach i zabieramy się do czepiania oceniania map.

Mapa 1: Bardzo prosta mapka, ale imo jedna z najlepszych, jest fajna scenka, nie widzę w niej błędów za bardzo oprócz dziwnie wyglądającego wodospad na górze i tego czegoś w wodzie. Ciekawy sposób z dowożeniem jedzenia(?) do domku(?). Mało dziadostwa na +

Mapa 2: Podobna tematycznie do 21, ale chyba trochę mniej ciekawa mapowo, a ciekawsza scenkowo. Aż słyszę ten niepokojący kawałek lecący w grze. Bardzo podoba mi się półka po lewej, a nie podobają krzaki na ścianach. Swoją drogą te przepaście, gdy już dojdą do jednolitego koloru nie wyglądają najlepiej :< Dziadostwo na ścianach.

Mapa 3: Jak sama góra zrobiła na mnie wrażenie to im niżej tym niestety nie jest lepiej :c Trochę zabrakło pomysłu na resztę mapy, a szkoda, bo zobaczyłbym taką kryształową świątynię, czy cuś. Dużo dziadostwa.

Mapa 4: Ta mapka też mi się w miarę podoba. Tylko nie wiem jak oni pospadali z tej przepaści i jak oni zamierzają wyciągnąć tego co po nich schodzi, jak lina taka krótka. Fajnie użyte cienie na dole, trochę mniej dobrze na środku imo. Trochę dziadostwa.

Mapa 5: Ciekawa platformowość dwóch części mapy, spoko pomysł i wykonanie. Na tej mapie z kolei słyszę jak kultysta po lewej gra kawałek przyzywający demona. No i motyw czy drużyna zdąży uratować ofiarę przed demonem (chyba że już jest martwa xd) też ciekawy.

Mapa 6: Podoba mi się pomysł na samą scenkę. Prawa część mapy wygląda nawet ładnie. Chyba ktoś tworzył w pośpiechu bo widać, że ktoś potrafi dużo wycisnąć z tilesetu, a zostało strasznie dużo błędów, głownie w formie lewitujących skał. Trochę dziadostwa, dużo kamieni.

Mapa 7: Tu mam to samo odczucie co w 2, średnie te otchłanie. Reszta mapy całkiem schludna, choć dość monotonna. Zastawiam się nad głosem jeszcze. Mało dziadostwa <3

Mapa 8: W sumie ciekawy pomysł na mapę, choć Staniora chyba trochę poniosło z interpretacją :P Szkoda że wykonanie niektórych elementów (czarne coś w prawym górnym rogu) zostawia dużo do życzenia. Mało dziadostwa.

Mapa 9: Tu też chyba ktoś oddawał na ostatnią chwilę :P Trochę błędów z wysokościami na dole, otchłań po lewej ( a może to rzeka :?: ) Za to na plus scenka. i te okno w prawym górnym rogu. Za mało dziadostwa imo, ale to lepiej niż za dużo.

Mapa 10: O, to będzie taka moja 6 z tamtej kolejki :D Podoba mi się użycie tilesetu na podwyższeniu na środku, gejzery i droga. Ale te lewitujące kamienie wyżej i nachodzące na ścianę wyglądają już średnio. Prawy górny róg trochę nie domaga. Podoba mi się to, że otchłań jest
wypełniona czymś, chociaż tej nierówności w długości ścian nie rozumiem, tak samo jak tego kamienia na moście. Oni w nim wbudowali czy to spadło? Mało dziadostwa, dużo kamieni na drodze na +

Mapa 11: Ciężko się tu rozpisać. Ot, mapa świata, wygląda jak do gry strategicznej. Trochę dziadostwa.

Mapa 12: O, ta mapka pomimo dziadostwa w postaci kości podoba mi się. Chyba będę musiał między nią głosy dzielić, bo nawet pomysł mi się podoba tak samo jak i grywalność. Trochę dziadostwa na +

Mapa 13: Szachy są overrated :< Przez chwilę myślałem, że mapa jest w kształcie królowej, szkoda że jednak nie. Mało dziadostwa.

Mapa 14: Ta mapa pobudza podobne ilości wyobraźni co 4,5,6 i parę innych, a może nawet więcej u mnie. Ludzie płacą za to, żeby zjeść obiad razem ze smokiem, tylko ceną są ich kompani? Jestem ciekaw co autor miał na myśli. A tileset MV jakoś dziwnie przypadł mi do gustu. Tylko te cienie pod postaciami, przedmiotami mi wadzą :( Mało dziadostwa (:

Mapa 15: Lawa, lawa lawa. Jakby zmniejszyć jej ilości na rzecz wysepek to lepiej imo by to wyglądało. Poza tym schludnie i fajnie, trochę schody popsute, a nietoperze wysoko latają coś. Mało dziadostwa na +

Mapa 16: Jak patrzę na tę mapę to mam wrażenie, że jest inna wymiarowo od reszty. Podobna tematycznie do 5, tylko bez akcji ratunkowej, ale za to z bandą błaznów na mniej poważnie. Szkoda że spadek wysokości na "moście" nie jest za bardzo widoczny. Za dużo dziadostwa, ale całościowo podoba mi się.

Mapa 17: Na samym początku myślałem, że ktoś podzielił mapę na części, aż zobaczyłem drabiny i ludzi chodzących po mostkach. Perspektywa się psuje na samej górze niestety. Nie rozumiem ściany na czarnym tle, w jaki sposób te warstwy przez siebie przechodzą, nic nie wiem patrząc na tę mapę w sumie xd Najbardziej podoba mi się zimowa część, ale skąd tam wodospad. Dobra, dalej. Mało dziadostwa na +

Mapa 18: Ktoś lubi dużo dziadostwa na podłodze, chyba poznaję ten mapping skądś. Bałbym się wejść po takiej drabinie trochę, że mi paluchy odmarzną po drodze. Bardzo dziwne użycie sufitów na górze. Te słupy lodowe trochę za wysokie chyba. Ładna rzeczka i ścieki. Dużo dziadostwa.

Mapa 19: Nawet niezła zapomniana świątynia wodna. Choć na mapie jest tyle chaosu, że ani to nie wygląda artystycznie, ani grywalnie. Za to ma fajny klimacik. Mało dziadostwa.

Mapa 20: Ta mapa nie potrafi mnie przekonać co do uczucia wysokości przez kilka elementów np. w lewym górnym ta skałka wygląda jakby stała na ziemi imo. Chyba lepiej bym to czuł bez próby imitacji chmur. Cień trochę rzucony nierówno, ale to szczegół raczej. Za to cała mapa pomysłowa i mimo tego, że nie widzę tego jako góra, to się broni. Fajne wejście do jaskini. Zastanawiam się co oni targają tam na górę, albo z góry. Mało dziadostwa na +

Mapa 21: I wreszcie ostatnia. Trochę inny rodzaj platformości niż w 5, bo bez użycia cienia, co mi się nawet podoba. Szkoda, że w tilesecie nie ma czachy zwykłej, bo fajnie wygląda ta co jest na dnie otchłani. Fajny ołtarzyk, choć za pierwszym razem nie mogłem podpiąć tego patrolu do reszty scenki, ale chyba po prostu nie są powiązane, albo to tajemny ślub w stylu Romeo i Julii. W sumie dopiero zobaczyłem łóżeczko i "kurtynę", ciekawe użycie tilesetu. Trochę dziadostwa.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Dante
Posty: 3
Rejestracja: 03 sie 2020, 11:46

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Dante »

Wow, jaki wysoki poziom! Propsy dla wszystkich biorących udział.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Kitabake »

Zrobiłem mapę ale wygląda na to że nie wysłałem. Jestem pewien na 99% że wysyłałem ale może coś mi net umarł i się nie wysłało. Przynajmniej zdążyłem tym razem na głosowanie :)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 2

Post autor: Jazzwhisky »

@Kitabake - Mhm, kicha, ale coś musiało nie zagrać, sprawdzałem to nawet kilka razy przed prezentacją prac i nie mam nic, w razie czego możesz to potwierdzić w swojej historii wysłanych PM na forum. Uznałem, że po prostu nie nadsyłasz mapy, tym bardziej, że pytałeś w osobnej wiadomości o kolejkę specjalną. Na wszelki wypadek upominajcie się o moje potwierdzenie odebrania mapy, powinienem wysyłać je dla każdej otrzymanej pracy!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Zablokowany