Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)
Chodzi mi o takie co nie mają prawa się zmieścić w jednym charze, głównie do cutscenek gdzie postać robi różne pozy, miny, itd.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)
Ja robię to na zasadzie wyświetlanych animacji a ściślej mówiąc obrazków. Na przykład w mojej grze... o ile można nazwać to grą... hehe ;) Czachor i Magu jest taka scenka jak wyskakuje z latryny chowaniec Czarnoksiężnika i dostaje z fireballa roztrzaskując się na ekranie na trzy części.
Zasada jest prosta gdy pojawia się char usuwam go i zastępuję go wyświetlanymi obrazkami. Dzięki temu mogę dać wodze wyobraźni w programach graficznych ;)
Zasada jest prosta gdy pojawia się char usuwam go i zastępuję go wyświetlanymi obrazkami. Dzięki temu mogę dać wodze wyobraźni w programach graficznych ;)
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)
Kilka charsetów zmienianych po komendzie wait.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)
Dzięki, można zamknąć. Chyba wybiorę sposób McLarena, szczególnie że można dość łatwo animować obrazki w 2k3 1.12a, dzięki rzeczom dodanym przez Cherry'ego.