Cześć,
chcę stworzyć interfejs, który będzie cały czas widoczny na ekranie, a także taki, który będzie uwzględniał ilość posiadanej przez gracza gotówki. W ciągu gry bohater zdobędzie kilka różnych i niezależnych źródeł dochodu, co spowoduje systematyczne dopływy pieniędzy. Ponieważ w dużej mierze wszystko ma się oprzeć o ekonomie, istotne jest aby osoba grająca mogła na bieżąco sprawdzać stan konta i nie wchodzić cały czas do menu (którego i tak planuje się pozbyć).
Szukałem już trochę w bazie gier dostępnej na TA i przyznam, że Komnata (http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&ti ... ew=screeny) jest najbliższa moim oczekiwaniom, z tym że:
1. nie mogę jej odpalić, bo instalator dobiega do 99% i się zawiesza;
2. wydaje mi się, że uwzględnia tylko małe kwoty, które na dodatek są zaokrąglone do 10.
Pytanie w związku z tym jest następujące: Czy RM(jakikolwiek) zrobiłby mi coś takiego z automatu, bez konieczności stworzenia miliona grafik z liczbami?
Pozdrawiam,
Motoki
Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Motoki
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:31
Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry
I coming up only to show you wrong ...
- Dakla
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:39
Re: Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry
Link do tematu: https://save-point.org/thread-321-page-2.html
Skrypt:
Wklej pod main. Skrypt jest pod XP, ale nie napisałeś wersji makera. Ogólnie i tak pronuję zrobić na zdarzeniach, starczy 10 obrazków, ,,milion" to nie jest.
Skrypt:
Spoiler:
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Wyświetlanie stanu gotówki na ekranie gry
http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hpnm - to dla ogólnej zasady działania systemu + http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hudp - bo pierwsza porada ma krytyczne błędy, ale jest chyba bardziej zrozumiała, choć jak jesteś ogarnięty to powinna ci starczyć tylko ta druga.