System Walki jak w grze magiczna wieża

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
deathman
Posty: 1
Rejestracja: 30 cze 2019, 11:25

System Walki jak w grze magiczna wieża

Post autor: deathman »

Drodzy koledzy pytanie od mega początkującego . pracuje na RPG Maker MV i chciałbym w swoim projekcie umieścić system walki analogiczny jak w grze https://www.tsukuru.pl/forum/?co=gry&typ=rev ... icznawieza
Moze mi ktoś pomoc albo pokierować jak zrobić takie sterowanie + taki sam system walki
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: System Walki jak w grze magiczna wieża

Post autor: Adrap »

O ile pamiętam to był tam użyty skrypt. Nie wiem czy znajdziesz analogiczny na MV, możesz poszukać na zagranicznych forach, tu mało kto się interesuje tą wersją Makera wśród wyjadaczy chyba.
Na pewno na japońskich stronach znajdziesz jakiś plugin jeśli będziesz szukał "platformer rpg maker mv", tylko będziesz musiał się nasilić ze zrozumieniem jak wszystko działa.
Ogólnie to słaba opcja dla RPG Makera, lepiej znaleźć jakiś inny prosty program np. GameMaker i tam próbować swoich sił jeśli koniecznie chcesz zrobić platformera, jeśli się boisz, że nie znasz programu, to zapewniam cię, kilka tutoriali i zrobisz to szybciej i lepiej (gra będzie chodziła płynnie itd.) niż miałbyś to zrobić w RM.
Powodzenia :wink:
P.S. Robienie czegoś innego niż RPG, przygodówki i gry logiczne w RM to masochizm straszy xd
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
ODPOWIEDZ