[2k3] Bracia de Posaran

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [2k3] Bracia de Posaran

Post autor: Adrap »

Grałem w demo jakiś czas temu, wywaliło mi błąd przy karczmarzu, dlatego nie mam całego obrazka, ale i tak do tego momentu nie grało mi się zbyt dobrze. Walki są dosyć nudnawe i imo całkiem ich dużo, gość w różowej zbroi różnił się chyba tylko tym, że miał więcej hp i ataki nazywały się nieco inaczej. Poboczne zadania (jak i główna linia fabularna) były umiarkowanie ciekawe fabularnie, ale nudne mechanicznie (głównie pójdź tam potem przyjdź tu, znajdź tamtego, przeklikaj wszystkich mieszkańców), to też odpuściłem sobie chyba z jednego.
Co do samej fabuły to sam koncept pokazania przyszłości na początku i wrócenia przed te wydarzenia jest spoko (głównie dlatego grałem do końca). Jednak samo zachowanie się bohaterów mocno zwiastuje jak całość się dalej potoczy, rozmowy braci są dobrym urozmaiceniem, chociaż poprawiłbym niektóre dialogi, ponieważ głupszy brat czasem bardzo agresywny i głupi a innym spokojniejszy i rozsądniejszy niż scenkę wcześniej. Za to drugi brat nie ma tego problemu, jest fajnie zrobiony. Dialogi są ciekawe i zabawne, ale widać, że są zrobione właśnie tak, aby takie były. Brakuje mi dla zrównoważenia dialogów od osób które opowiadałyby o wiosce, o swoich problemach, wojnie rasowej(!) i świecie gry jako takim. Z immersji wytrącały mnie też teksty o przepowiedni. Raz, że to dość oklepany motyw, dwa że dwa złole mówią o przepowiedni w niemal identyczny sposób.
Na plus zasługuje klimat, intro robi fajną robotę, a świat przedstawiony otoczony wojną spodobał mi się (tylko brakowało, żeby mieszkańcy się zachowywali jakby byli z tego świata). Wstawki takie jak ballady, czy podróże do "przyszłości teraźniejszości" urozmaicały rozgrywkę. Dialogi stoją na dość wysokim poziomie, chociaż mam wrażenie że założenia fabularne (przepowiednia) mocno je ograniczają.
Reasumując, brakuje mi w tej grze więcej mechanik, zagadek i tym podobnych rzeczy, bo póki co to gra ma się wyjątkowo biednie w porównaniu do Czarnego. Moim zdaniem jest podobna do bardzo wielu innych gier tego typu, wyróżnia się solidnym wykonaniem, ale nadal nie ma swojej tożsamości. Brakuje mi tu ciekawych mechanik i walk przede wszystkim.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
ODPOWIEDZ